Z jakich usług możesz skorzystać prowadząc hotel?
Hotel, jak każda inna firma, potrzebuje sprawnej kadry zarządzającej, która nie tylko zadba o wizerunek obiektu w oczach gości, ale też zatroszczy się o jego wszelkie działania jako przedsiębiorstwa. Aktywne prowadzenie biura i podejmowane działania aktywna promocyjne nie różnią się zbytnio od tych, które obserwujemy w innych gałęziach biznesu.
Odpowiedzialni nie tylko za wygodę
Kiedy myślimy o pobycie w hotelu, oczami wyobraźni widzimy przestronny pokój z dużym łóżkiem, miękkie, hotelowe ręczniki, basen, saunę i przede wszystkim gotowy na każde wezwanie room service. Każdy pobyt w takim miejscu, czy to związany z podróżą służbową, czy z długo oczekiwanym urlopem, to okazja do oderwania się od trosk codziennego życia. Jednak hotel to także miejsce, w którym, mimo gwarancji zachowania pełnej dyskrecji przez obsługę recepcji, archiwizowane są dane osobowe. W związku z popularnością dokonywania rezerwacji w obiektach noclegowych za pośrednictwem różnego rodzaju portali nierzadko goście przekazują pracownikom hotelu dane swoich kart kredytowych. I tutaj rodzi się pytanie - co z tymi danymi dzieje się później?
RODO i dokumentacja w hotelu
Obowiązujące od maja 2018 roku rozporządzenie znane powszechnie jako RODO dokładnie podaje, jak należy obchodzić się z wszelkimi informacjami na temat danych personalnych. Wszelka dokumentacja, zawierająca poufne dane, numery dokumentów, kart kredytowych i tym podobnych, muszą w odpowiednim czasie zostać poddane utylizacji. Można w tym celu korzystać z biurowej niszczarki do dokumentów, jednakże w przypadku nagromadzenia sporej ilości dokumentacji, lepiej skorzystać z usług zewnętrznej firmy, takich jak utylizacja dokumentów Gdańsk. Dzięki wygodnej współpracy mamy pewność, że dokumenty zostaną w zgodny z prawem sposób zniszczone i żadna z informacji w nich zawartych nie trafi w niepowołane ręce.
Spersonalizowana droga promocji
Nie da się ukryć, że najlepszą promocją dla obiektu noclegowego jest niepodważalna opinia gości. Rekomendacje przekazywane osobiście lub z pomocą opinii internetowych są dziś na wagę złota. Nie stoi to oczywiście na przeszkodzie do wprowadzenia ciekawych gadżetów reklamowych, które spełnią funkcję zarówno użytkową, jak i promocyjną. Ciekawym rozwiązaniem będzie druk pocztówek z logo hotelu. Goście, zwłaszcza ci zagraniczni, uwielbiają rozsyłać pozdrowienia z miejsc, które odwiedzili. Wybierając pocztówki, nie tylko możemy zaoferować im dodatkową usługę, ale też wykorzystać szansę na międzynarodową promocję naszego hotelu.