Reklamuj ochronę!
Reklama dźwignią handlu - tak brzmi stare marketingowe powiedzenie. Jak się okazuje, dalej jest bardzo aktualne. Zwłaszcza jeśli działasz w nietypowej branży. Sprawdź, jakie masz możliwości promocji.
Reklama LCD dla każdego
Reklama na nośnikach lcd jest nadal bardzo popularną formą reklamy. Widoczne na przystankach autobusowych wszystkich miast, w urzędach, czy nawet u fryzjera, czy kosmetyczki. Jest to reklama w centrach handlowych w formie ruszających się plakatów lub monitorów wyświetlających reklamy zarówno w postaci krótkich filmików, jak i tekstów i plakatów.
Rozwiązanie takie sprawdza się idealnie zwłaszcza w miejscach, gdzie nasi potencjalni klienci muszą na coś czekać. W kolejce w sklepie, czy na korytarzach centrów handlowych. Z racji swojej wyjątkowości, reklamy te idealnie sprawdzają się jako sposób promocji firm oferujących ochronę. Zarówno ochronę zdrowia, jak i mienia. Równie efektownie wyglądają na takich ekranach centrum kosmetologii i stomatologii estetycznej, jak i agencja ochrony fizycznej.
Ochrona fizyczna, mienia i zdrowia
Chcemy czuć się bezpiecznie. Dlatego tak dbamy nie tylko o siebie i nasze mienie, ale także nasze zdrowie. Dzięki wielu kamerom umiejscowionym nie tylko na ulicach miasta, ale także na fasadach budynków prywatnych, złodzieje nie mogą czuć się bezpiecznie. Przez taki monitoring, Wrocław okazuje się jednym z bezpieczniejszych miast.
Jednak nie tylko taka ochrona jest nam w dzisiejszych czasach potrzebna. Chcemy, by nasi bliscy zawsze mogli liczyć na pomoc. Zwłaszcza w sytuacjach, gdy coś się stanie. Nasi rodzice, dziadkowie, a więc osoby starsze, często mieszkają same. Nie boją się one tak oszustów, co upadku i bezradności. W takim przypadku warto zaopatrzyć bliską nam starszą osobę w opaskę medyczną.
Pomoc medyczna musi być reklamowana?
Żyjemy w czasach, w których Polacy leczą się prywatnie. Jeżeli naprawdę potrzebna jest szybka pomoc specjalisty, każdy z nas szuka odpłatnej pomocy. Jak lekarze, pielęgniarki lub nawet apteki mają dać znać o swoim istnieniu? Z pomocą im wychodzi marketing medyczny.
Firmy, zajmujące się marketingiem przeznaczonym dla branży medycznej, nie tylko stawiają na reklamę wśród odpowiedniej grupy docelowej, ale także kładą nacisk na komunikację między różnymi firmami w obrębie branży oraz szkolenia kadry.
Musimy pamiętać, że branża medyczna to nie tylko usługi działające w ramach nfz. To także specjalistyczna opieka, prężnie działająca sieć aptek, a nawet transport medyczny. Wszystkie te firmy tworzą jedną, prężnie rozwijający się sektor prywatny.