Jak przygotować się do targów? Podpowiadamy, jak zrobić wrażenie na odwiedzających!
Targi, to bardzo ważne dni w życiu każdej firmy – są szansą na zaprezentowanie firmowej oferty szerszemu gronu potencjalnych klientów. Dziś opowiemy więc o tym, jak zaprezentować swoją ofertę na targach. Opowiemy o tym, jak wyróżnić swoje stoisko oraz o ciekawych i niedrogich gadżetach reklamowych, które z pewnością zrobią wrażenie i przyczynią się do kreowania wizerunku firmy. Zapraszamy do lektury!
Jak wyróżnić swoje stoisko na targach?
Jednym z podstawowych punktów wystawienniczych każdych targów są oczywiście stoiska targowe. Już na pierwszy rzut oka na teren targów zauważysz, ze 90% z nich wygląda tak samo – oczywiście, istnieją wyjątki, jednak wiele stoisk targowych to po prostu białe boksy bądź altany ze wstawionymi meblami (niestety często plastikowymi) i powykładanymi ulotkami czy broszurami z ofertą firmy. Od razu prosimy – nie idź tą drogą. Zastanów się, w jaki sposób chcesz się wyróżnić, „wystawiając się” w dokładnie taki sam sposób, jak większość innych uczestników targów? To najlepszy sposób, aby zniknąć w tłumie. Warto więc wyjść poza ten nudny schemat i pomyśleć, w jaki sposób można wizualnie wyróżnić swoje stanowisko na targach.
W stoisko targowe warto zainwestować
Nawet jeżeli nie pieniądze, to chociaż czas. Istnieje wiele sposobów, aby niskim kosztem stać się rozpoznawalnym na targach. Czym konkretnie zajmuje się Twoja firma? Jeżeli w ramach działalności wytwarzasz jakiś produkt, to koniecznie zadbaj o to, aby znalazł się on na Twoim stoisku – i to nie na wydrukach, a w formie fizycznej. Jeżeli z kolei prowadzisz biuro rachunkowe, to może otworzyć punkt szybkich pytań i odpowiedzi? Albo ekspresowej analizy danego przedsięwzięcia? Zastanów się, jak jeszcze możesz zaprezentować to, czym się konkretnie zajmujesz.
Zadbaj o wygodę odwiedzających
Zapomnij o plastikowych fotelach i chyboczących się stołach – takie cuda zostawmy dla stoisk na jarmarkach, a na targach biznesowych postawmy na wygodę. W stoisku powinien więc znaleźć się komplet wygodnych mebli. Nie zaszkodzi również filiżanka gorącej kawy czy herbaty dla gości – w trakcie zaparzania, możesz przedstawić ofertę swojej firmy.
Nie szczędź gadżetów reklamowych
I niech nie będą to zwykłe kubki czy długopisy. Warto postawić na mniej popularne gadżety, które przydadzą się w życiu codziennym – na przykład głośniki reklamowe, plecaki-worki czy nawet launchboxy z logiem firmy. To tylko kilka pomysłów – branża reklamowa w ostatnim czasie prężnie się rozwija, warto więc sprawdzać, jakie nowe gadżety reklamowe pojawiają się na rynku.