Dedykowane rozwiązania dla każdej firmy
Firmy oczekują coraz bardziej spersonalizowanej oferty. Nie interesują ich już standardowe rozwiązania i częściej wybierają dedykowane rozwiązania. Z których z nich warto skorzystać?
Jakie rozwiązania ułatwią nam życie?
Dedykowane rozwiązania pomagają dopasować usługi do naszych potrzeb. Skroić na miarę można nie tylko stronę, czy sklep internetowy. Coraz większą popularnością cieszą się aplikacje dedykowane. Są one odpowiedzią na nieistniejące gotowe rozwiązania oraz na rozwiązania, które nie do końca nam odpowiadają. Zaspokajają nasze potrzeby częściowo, a my sami nie możemy ich rozbudować.
Firmy tworzące aplikacje dedykowane najpierw analizują potrzeby klienta, by stworzyć produkt, który w stu procentach spełni jego oczekiwania i będzie odpowiedzią na jego potrzeby. Dobra firma tworząca aplikacje dedykowane powinna nie tylko stworzyć aplikację, ale także ją przetestować, wdrożyć, przeszkolić naszych pracowników w obsłudze jej, a także wspierać w razie potrzeby w późniejszym czasie.
Rozwiązania dedykowane? Nie tylko aplikacja!
Rozwiązania dedykowane pozwalają zadbać o nasz biznes. To nie tylko aplikacje, ale także oprogramowania, czy hosting dedykowany. Ten ostatni pozwala nam elastycznie dopasować ofertę usługodawcy do naszych potrzeb.
Jeżeli potrzebujemy nietypowych rozwiązań takich jak nietypowe konfiguracje, czy rozszerzenia PHP, to dedykowany hosting jest skrojony na nasze potrzeby. Rozwiązanie to jest również przeznaczone dla osób, które potrzebują serwer na wyłączność, a nie są administratorami systemu Linux. Dzięki rozwiązaniom dedykowanym mamy wpływ na szybkość serwera, a hostingodawca zajmie się monitorowaniem wydajności naszej strony i na bieżąco będzie sprawdzał dla nas aktualizacje. Takie rozwiązania dopasowane do naszych potrzeb pozwoli nam spokojnie rozwijać biznes.
Jak sprawdzić potrzeby klientów?
Jest wiele sposobów na to, by sprawdzić potrzeby naszych klientów. Sprawdza się to po to, by dopasować odpowiednio naszą ofertę. Jednym ze sposobów jest badanie nps. Ta prosta analiza polega na przeprowadzeniu rozmowy z klientem, który zna już naszą firmę i potrafi powiedzieć, czy poleciłby nasz produkt lub usługi innym. Rozmowa taka trwa minutę, do dwóch i nie obciąża w żaden sposób rozmówcy. Zdecydowanie poleca się zlecenie przeprowadzenia badania przez firmę zewnętrzną. Klienci chętniej podzielą się uwagami z kimś, kto nie jest bezpośrednio związany z naszym biznesem. Znając już potrzeby klienta, jego uwagi zarówno te pozytywne, jak i negatywne, możemy pokierować naszą ofertą w taki sposób, by zadowolić większą grupę. Należy pamiętać, że większa grupa klientów jest równoznaczna z większym dochodem w firmie.